Bättre sent...

...än aldrig eller ?? Vi har i helgen som var träffat familjen W och det är typ JÄTTE länge sedan sist. Det har varit ett par födelsedagar hos dem som vi inte kunnat var med på så det blev lite presentöppning här hos oss.

Jag hade gjort kort till tjejerna som fyllde 9 resp. 7 år och här är de...




Stämplarna kommer från Bildmålarna, jag tycker de är sååå söta.

Har de senaste dagarna "fått" scrapp-tid och jag är så glad. Det är så skönt att bara sitta och skapa, balsam för min själ.

Idag är det tandläkar besök för Kevin och sedan ska vi nog bara vara, han är lite
förkyld...snorig och idag har han hostat lite också :-(
Igår morse när jag frågade hur det var med honom sa han - Mamma jag har magsjuka. Jag har ont här (pekade i munnen). Galet gulligt tycker ju jag som är hans mamma...

Nu ska jag duka lite frukost till oss och sedan ska jag vika lite tvätt.

Önskar Er alla en härlig dag!

Kram från mig,
Eivor/Ejja

Kommentarer
Postat av: Marie Gustafsson

Superfina kort du gör!!

Kram!

2009-04-28 @ 20:35:50
URL: http://marieg-scrapblog.blogspot.com/
Postat av: johanna

Hej!! Jag har hunnit se korten live =) och de var superfina (som vanligt) tjejerna var stolta som hade fått dem.



Vad skönt att du har fått dig lite pysseltid !!! Då förstår jag att du mår bättre!

Ha en riktigt bra dag.



Vi ses väl snart?

kram johanna

2009-04-29 @ 09:42:52
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0