9 månader

Liten blir större!! Allt går så fort och Philip har redanblivit 9 månader!!



Han lär sig hela tiden ny saker. Han ställer sig upp överallt, kör med lära-gå-vagnen, ramlar och slår huvudet och så börjar han om. Han sa igår : -mamamamapapapa. Han låter hela tiden, bababa... tututute... dädädädä...*varm i hjärtat*

Philip älskar att vara i storebrors rum, vilket många gånger gör Kevin galen *ler*. Han sliter ut dvd-filmerna som vi har i lådor under TV... ja, en härlig lite krabat som växer och ger oss många stratt och leenden.








Ikväll är det julfest på Kevins förskola och det ska bli jättekul. Blir enkel mat, fika och jullekar. Kevin har bestämt sig för att vara tomtenisse och det passar ju jättebra*ler*.
Jag ska baka lite muffinsar som vi ska ta med.

Igår hade jag och mina kära vänner J och A vår årliga lillejul. Det blev god mat, glögg, kaffe och mycket prat. Det var så roligt att ses och jag var varm och lycklig i hjärtat när jag körde hem. Vilka fantastiska vänner jag har!

Trevlig dag!

Stor kram från mig,
Ejja



Kommentarer
Postat av: Ali

Vilka jättefina bilder. Han är ju för söt!!



Kramis!

2009-12-16 @ 16:13:49
URL: http://alila.blogg.se/
Postat av: Pilla

gullGULDunge, oh vad jag ska mysa med er i JUL. Ta igen tid! Bästa av bilder *myser*

2009-12-17 @ 22:02:59
Postat av: Johanna

Hej!

Alltså helt otroligt vad han vuxit killen sen sist! Ursöt har han då verkligen blivit =)

Söta kläder oxå!!



Håller med dig om att det var mycket mysigt när vi "julade" i tisdags, många skratt hihi!!!

Är oxå glad att jag har er som mina vänner!



Kram Johanna

2009-12-18 @ 17:56:04
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0