DT layout: den perfekta dagen

Jag vill visa en LO som jag gjort till vårt bröllopsalbum. Jag har galet många bilder kvar att scrappa men det gör faktiskt inget. Det blir att jag får minnas "den perfekta dagen" flera gånger, om och om igen.
Jag har till stor del använt mig av rosa, grönt, brunt och vitt på de layouterna, så när jag såg att paketet från Papper och sånt innehöll de färgerna visste jag att en LO om vårt bröllop skulle det bli.
LOen har jag gjort efter den andra utmaningen som Viktoria hittat på. Utmaningen var att tolka en skiss och den skulle också innehålla fyra dekorationer.

Skissen...


Min tolkning...


Materialet jag har använt kommer från Papper och sånt och är...
Papper: I.O.D paintamles (färglagt med brun Promarker), K.I Memories-Bloom~sundress, WeR Memories-WhithOut~Frenzy Jovial, Doodlebug-Suger plum~Chocolate decadence
Blommor: Hydrageas-pink(eget), Prima flowers-Daisy Dreams, Kaiser - Flowers(eget)
Titel: Thicker - AmerikanCrafts~Draling(eget), MaikingMemories-Tiny alphas~mixed ledger
Bling: Prima - Say it in Crystals(eget), Inkido - Strass
Knappar: S.e.i. Chickadee Buttons

Att färglägga med Promarker var något nytt för mig. Jag gillade det, så jag ska ta fram mina andra "måla-själv"-papper som jag har i mina gömmor och färglägga lite flera papper.

Trevlig kväll!

Kram till Er alla från mig,
Ejja

Kommentarer
Postat av: Ali

Aha..., nu förstår jag varför du ville ha en brun penna... :-)

Det blev ju jättefint!

2009-12-18 @ 00:02:03
URL: http://alila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0