DT layout: min son & min man

Har skapat en LO till Pyssloteket. Den är lite annorlunda för hur jag brukar skapa,men jag gillade fotot så mycket och ville att det skulle vara i fokus. 

 
"så fina så vackra"

Materialet jag använt kommer från Pyssloteket
Papper: Prima Marketing Inc.- Angelique Collection~ Heavenlies, Cardstock - Bazzill
Blommor: Rosor - Duvblå
Filtband - Voila
Bling: Inkido - Strass
Titel: AmericanCraft Thickers - Daiqurir - vinyl  (eget)
        MakingMemories Stickers - Tiny alphas (eget)
Journaling - (eget)
Akrylfärg - vit (eget)

Mannen kommer inte hem förrän sent ikväll, så jag ska pyssla och käka godis när pojkarna somnat *ler*

Önskar Er en trevlig helg!

Hej från mig,
Eivor


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!

Vilken skäggig man du har =)

Hoppas ni har en trevlig helg

kraaaaaaaaaaaaaaam!!!

2009-12-05 @ 19:18:07
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Pilla

♥ Finpöjkarna ♥



Daddy turns to santa... behövs bara lite blekmedel HAHA

2009-12-09 @ 22:14:54
Postat av: Pilla

♥ Finpöjkarna ♥



Daddy turns to santa... behövs bara lite blekmedel HAHA

2009-12-09 @ 22:15:08
Postat av: Pilla

dubbelt så tydlig... ville jag vara ;)

2009-12-09 @ 22:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0