God Jul!!





Dagarna har rusat fram, tiden räcker som vanligt inte riktigt till. Mycket jag önskat att jag hunnit har fått läggas åt sidan för tid med familjen. Tiden som ger så mycket kärlek och ögonblick som inte kommer tillbaka prioriteras. Ögonblick som att se att våra barn lär sig saker och gör framsteg! Philip släpper taget om saker och vajar, Kevin hoppar på ett ben och tränar på att skriva sitt namn.

Imorgon är det dagen vi många väntat på JULAFTON!! Vi åker till mina föräldrar och kommer att mysa, äta oss proppmätta och umgås. Min kära svägerska hakar på i år och det gör mig varm i hjärtat. Kevin ska ge napparna till tomten och det är vi är alla spända på hur det kommer att sluta... 

Önskar Er alla en fin, härlig och GOD JUL!!

Kram från mig,
Ejja


Kommentarer
Postat av: EmmaP

God Jul!

2009-12-24 @ 11:38:07
URL: http://emmper-2.blogspot.com
Postat av: Pilla

Jag var varm i hjärat hela julen igenom. Fina jul, fina NI.

2009-12-27 @ 17:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0