LO: glass

För ett par veckor sedan hade Srapptorget en skiss som jag gillade och började scrappa efter. Pga att jag har ibland för lite timmar på dygnet och har jag först nu gjort den klar.

Mitt i vintern med snö och minusgrader kommer här en LO om glass...



Skissen...


Måste också berätta att jag igår fick ett härligt paket från Viktoria från Papper & Sånt. Det innehölll finfina papper, dekorationer och även två härliga utmaningar. Jag har börjat tricka med ena, men återkommer gällande den en annan gång *ler*.
Ska sätta punkt för idag och sätta mig och scrappa *klappar händerna*

Kram till Er alla!

/Ejja


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Verkligen en härlig LO efter en mysig skiss, tror jag måste ta den med mej... för senare bruk.

Ler litegrann åt att du har samma problem som jag, dygnet har för få timmar. Undrar om man kan få några fler i julklapp kanske??



Ha det gott!

Ska bli spännande att se vad du hittar på med grejorna från Papper & sånt!

2009-12-03 @ 08:45:13
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: Yoli Design

Hej hej tjejjen!!



Vilke underbar tolkning!! Så synd att den inte hann i tid... ja verkligen synd!! Men du kan ju hänga på decembers tävling kanske!! hihi :P



Självklart får du länka till mig... blir bara så glad av det!!



Nu ska jag kika vidare i ditt krypin och insupa lite mer inspiration!!



Kraaaaaaaam

2009-12-03 @ 11:32:09
URL: http://scrapptorget.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0