hur kan det vara så?

Har en fundering...jag satt igår och scarppade lite. Det är ett kort till någon som är väldigt
viktig och speciell för mig. Jag hade riktiga problem,  jag saknade det
där lilla extra, den där lilla detaljen/dekorationen.
Efter många om och men, efter sökande och letande så hittade jag faktiskt ngt
som passade och kortet blev bra.

Det jag funderade över igår var att HUR kan jag inte hitta "den där" dekorationen??
Jag har inte jättemycket scrapgrejor, men ända tycker jag att jag borde
klara mig...hur kan det vara så att jag saknar ngt?? 
Detta är förstås ett angenämt problem men det blir lite frustrerande ibland.
Resultatet blev att jag idag gått lös på olika e-butikers
sida och drömt mig bort. Jag ska dock INTE beställa ngt, men jag lugnar mig lite bara
med att kika på allt fint som finns *ler*.

Igår damp det förresten ner ett par finfina stämplar som jag beställt *klappar händerna* och
ikväll ska jag tricka lite med dem ... jippiii!! 

    


Har igår också slutfört bidragen till en tävling som jag innan nyårslöftet antagit mig.
Det är en kit-tävling och man skapar x antal bidrag av ett kit och jag bestämde
mig för fyra bidrag och nu är de klara.
Ska fota dem till helgen, så jag visar det jag skapat senare till veckan.


Take care!

Kram från mig,
Eivor/Ejja

Kommentarer
Postat av: Pilla

Kan vara så att person är dig så varm om hjärtat att ingen pinal i världen kan bära upp det budskapet du vill sända över. Nytt lockar alltid så är det bara, en av livets många frestningar ;) Du ska DOCK beställa något höörru, du har ju ett helt presentkort att festa loss på *skrattar*

2009-02-03 @ 14:19:00
URL: http://pillo.blogg.se/
Postat av: Karolina

Hi, hi, jag känner igen mig i det där. Jag har ALLDELES för många saker, ryms snart inte i mitt lilla rum, ändå handlar jag lite då och då. Hoppas vi får kika på kortet någon dag. Vilka söta stämplar, vart har du handlat dom?

/Karolina.

2009-02-03 @ 18:12:08
URL: http://karolina-imittlillarum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0