sista dagen

Idag är min sista dag på arbetet för ett tag!
Det känns galet overkligt att det snart är dags för vårt lilla pyre att se världens ljus *ler*.
Har nog aldrig sagt det, men vi är beräknade till 15e mars, detta betyder att
det är typ bara 2 veckor kvar!!

Jag mår ganska bra, har lite ont i fogarna ibland och sedan är jag ju faktiskt
osmidig som en ja...jag vet inte vad...
Stonk och stön när skorna ska på och sakta mak vid
promenader (till och från bilen *asg*) det är nog jag i ett nötskal nu.

Vi ska ju på bröllop på lördag och det ska blir såååå roligt. Vi är ju som Ni vet
värdpar, men det är så mycket som både vårt kära brudpar och även han som
äger lokalen där festen ska äga rum har fixat, så det är bara liiite, liiiite som ska fixas
imorgon så jag tror inte det ska vara några problem.
Min man har koll på läget och säger att han fixar allt om jag vill vila.
Han är allt bra underbar.
Det är ju bara det att jag vill verkligen hjälpa
till också, så med till festlokalen imorgon fm ska jag.

Det har varit lite fix med andra saker (som fotas idag) istället, men allt
gjordes klart igår.
Ikväll kan vi slappa och ha fredagsmys *ler*.

Under veckan har jag också trickat lite med den pyssel mässa som går av
stapeln 4-5 april här i Luleå, se info hos Pysslarna.
Ni som bor i närheten kom ihåg det datumet och kom förbi.



Nu önskar jag Er alla en trevlig helg!!

Kram från mig,
Eivor

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hello! Hoppas ni har det bra. Vill bara önska en trevlig helg! PS. Du har skrivit fel datum på mässan- ska vara 4-5 april. =)

2009-02-27 @ 14:38:51
URL: http://jeaste.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag förstår att det börjar kännas tungt för dig nu och att du hoppas att knytet kommer före utsatt tid. Men jag vill ha en födelsedagskompis ;)

Så den 17 är ett bra datum tycker jag. :D

Ha en fin helg och lycka till med bröllopet!

Kram!

2009-03-01 @ 09:07:16
URL: http://novasmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej hoppas helgen gick så smidigt och bra som önskat!

Så skönt att få vara ledig och må gott, ta vara på den här tiden nu, du behöver det ;)



Kramar Johanna

2009-03-02 @ 12:51:55
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Anna w

Hej. Hoppas ni hade det trevligt i helgen och att allt gick som på räls...Ha det bra, hoppas vi ses snart. Kramar från Anna

2009-03-02 @ 19:52:36
URL: http://wanna-inspiration.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0