Lite scrappat

Som jag tidigare skrivit har jag slutfört mina bidrag i en kit-tävling. Det är hos Stellas.se den går av stapeln och den håller på ända till 31/3. Efter att man lagt upp sina alster på deras forum är det helt ok att visa dem i sin blogg och det vill jag ju så klart göra.

Först visar jag mitt bidrag till momentet "skisstävling"



Papprerna är från Basic Grey, lite dekorationer från kittet och jag har även
använt lite egna saker som dekoation.

Layouten nedan är bidraget till momentet "Valfri LO"



Det var mycket rosa i kittet som jag fick så det passade perfekt till
min kära syster och en tjejig layout.


Mina andra två bidrag visar jag en annan dag, har inte laddat över dem ännu.
Det har varit jättekul att skapa med kitet som damp ner i lådan, lite trickigt i och med att det var mycket rosa och att man ska följa några regler men en rolig utmaning och kul att prova på. Jag vet redan nu att jag kommer att göra detta fler gånger.

Idag har vi ljusblå himmel och helt enkelt väldigt vackert vinter väder! Har faktiskt varit ute och fotat på lunchen, så vi får se om någon bild dyker upp här senare.
Jag önskar bara att jag var lite smidigare så att jag kunnat leka och busa i snön med Kevin.

Ikväll blir det att fixa lite med bröllopet som vi är värdar för. Festprogramet ska skrivas ut och häftas och så. Det är kul att kunna hjälpa till, de är väldigt duktiga vårt kära brudpar på att fixa saker själva, så det har varit ett mycket lätt att vara värdpar till våra kära vänner A-K och S.

Dags för lite arbete*ler*.

Kram från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Mona

Tack för kortet!

Det värmde, blev som sagt även lite blöt i ögonen...



Ta hand om dig och lyssna på din kropp (sluta bära på Kevin!!!).

Vem vet, kanske jag har en ny knådd att pussa på när jag kommer hem från värmen ;)



Love you!

2009-02-10 @ 20:17:28
Postat av: Catta

Du har verkligen gjort fina LO:s, men fotot på far och son var alldeles, alldeles... underbart! =) Det syns hur han snusar på honom och riktigt myser, mmm. Kram

2009-02-11 @ 16:32:37
URL: http://cattasattac.blogspot.com
Postat av: Johanna

Sååå fina! Och visst har man väl tur som har en syster =)



Trevlig helg

Stor kram Johanna

2009-02-13 @ 13:34:16
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0