Måndag + sova

Nyvecka, nya tag?!
Efter en lugn helg och faktiskt ok med sömn kan jag erkänna att jag tycker
att det funkar att vara på jobbet. Hmm, sa jag det där själv...??

Jag har  nu bara 5 veckor kvar att arbeta, sen är det 2 veckors semester som gäller
och sedan förhoppningsvis är det dags för en liten knodd att göra entré.
Oj, oj vad jag längtar efter det lilla pyret som har rock'n roll i min mage *ler*.
Magen växer och värker så där lagomt, jag blir större och större och
mindre och mindre smidig...

Tänkte att det kunde passa bra med en liten 8x8 LO om att sova,  
nu när jag har pratat lite om det redan.
Detta är också den sista av de layouter jag gjorde på klubbens träff i Kalix förra helgen.


Ska leta i arkivet för att få fram hur gammal vår kära son var när fotot togs,
ska skrivas in i den runda journaling rutan tänkte jag.


Önskar en bra dag till Er alla!

Kram från mig,
Eivor




Kommentarer
Postat av: Karolina

Vilket underbart album du har gjort, proppfullt med kärlek :) Jag är ju en stor fanatiker av minialbum och detta gillades skarpt. Jag har ett LOVE -album i en av mina lådor så kanske jag skulle ta och lifta din idé och scrappa om bara mig och maken, tål att funderas på.

Ha en bra vecka.

/Karolina

2009-01-26 @ 10:28:44
URL: http://karolina-imittlillarum.blogspot.com
Postat av: Catta

Vilken fin LO med ett jättevackert kort! Inte ett helt ovanligt motiv kanske, det är svårt att hålla sig vaken när man har så mysigt... Kram

2009-01-26 @ 21:28:29
URL: http://cattasattac.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hahaha han var inte gammal på den där bilden!! sötis

Gillar den där röda texten, måste införskaffa en sån apparat! Finns på jobbet...hm...

Snyggt!



Ha en bra dag!

Kram.

2009-01-27 @ 09:39:43
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0