"klicka"

 

Hur fina är inte dessa kläder???!! Tror det är dags att "klicka" , göra en beställning... Ibland är det kul med lite annorlunda kläder, tack Helene.

Idag har Kevin åkt med Peter till hans jobb för att titta och se bl.a kanonerna, dumper osv.
Det var en spännande morgon för vår kära son. Sedan skulle de och bada så det blir
en heldag med härliga aktiviteter för sonen. Undra bara vem som är tröttast när de kommer hem i eftermiddag.
Jag och Philip kommer att gå till stan senare idag, premiär för en så lång tur.
Det var länge sedan jag gick på stan själv och typ strosade så jag ser faktiskt fram emot det.
Det blir väl en lunch på ngt bra ställe, lite presentinköp och ev några kläder till mig och lillis.

Ikväll kommer min kära bror och svägerska på besök och det blir roligt, alldeles för sällan som vi ses.

Vill passa på att tacka för alla Lyckönskningar och Grattis som vi fått i samband med
vår sons födelse, det betyder jättemycket.
Tack, Tack!!!

Önskar Er alla en trevlig helg!

Kram från mig,
Eivor

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Urfina sparkdräkter!! =D

stor tack för dina goa ord inne hos mej!! glad

HOppas allt är bra med dej och familjen!

Philip växer så det knakar förstår jag? ;)

Vill se foton på honom nuuuuu!! =D

STor kram

2009-03-28 @ 12:47:02
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Anneli

Retro-känsla på dom. Så söta! Klicka på du! L

Va härligt med en långpromenad. Vi fick faktiskt lite sol här fram på dagen och det var riktigt skönt en stund.

Må gott!!

krAM Anneli

2009-03-28 @ 22:29:52
URL: http://anneli68a.blogg.se/
Postat av: jennie

Hejsan hej Eivor.



Jag såg lillebror på webbisar och ville bara titta in och gratulera!!

Fick tok-leta för att hitta din adress men tillslut så. :)



Även vi har fått nu, en liten dotter till. "Bara" på +12 dagar. hehe.



Ha det så bra, hälsa familjen.



/Jennie, Malvas mamma.

2009-03-29 @ 21:29:44
URL: http://albinomalva.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jättesöta! ja det finns sååå massor söta bebikläder, skulle kunna handla ihjäl sig (om man nu hade en bebis =) men passa på om det nu ändå var sista gången!!!!!

kramis från mig.

2009-04-01 @ 09:39:23
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0