Veckorna innan

När vi väntade på att vårt lilla pyre skulle se dagens ljus så hade jag semester två veckor innan. Jag är glad att jag tog de dagarna för att bara vara, var inte så
snabb och smidig just då...
Jag/Vi trodde ju faktiskt att bebben skulle komma lite tidigare, typ första veckan men nej... så för att skingra tankarna så tog jag mig tid att sitta och scrappa. Det blev en stund att glömma att jag längtade såååå mycket efter vår lilla bebis och det gjorde att jag de stunderna inte tänkte på att "när kommer h*n?, var det en värk?, har det börjat hända ngt?".

Två av fyra layouts blev såhär:

Här är Kevin vår galet söta marsalk när vi gifte oss.
Han snodde de flesta blickarna när vi gick mot altaret*ler*



Kevin gör premiär på hotell, 3 mån o 14 dgr.

Söndag som det är idag går i lugnets tecken. Blir att jag är mycket hemma, Philip blir lite orolig när vi varit på vift tidigare. Jag vill att det ska funka med sömn och mat och då är det bäst att vara hemma en tag nu när han är så liten.
Håller vi oss hemma så funkar allt jättebra, igår sov han typ hela dagen...ja, vaknade och käkade men somnade om lika fort. Blir alldeles varm i hjärtat när jag ser på honom.

Just nu är jag och Philip hemma själva, "stor killarna" (som Kevin sa) har gått på bio premiär. De ser "Petsson och Findus" och jag erkänner att jag är nyfiken på hur det går. Tvingade på Peter kameran förstås, det måste ju dokumenteras...ja, jag vet=scrapp-skadad.

Nu är det dags att vika tvätt.

Kram från mig,
Eivor


Kommentarer
Postat av: Helene

Underbara alster och vilken fantastiskt söt lillebror! Vilka gulliga ord du skev i min blogg :-) Overallen Aston har på sig på senaste fotot är en sk bodysuit av märket Småfolk och är inhandlad på en liten butik här i Sthlm. Men du kan säkert hitta den på nätet nånstans, den inhandlades för ca 2,5 mån sen.



/Helene

2009-03-22 @ 16:22:46
URL: http://webmosterhelene.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hihi han är så stilig i sin kostym =)



Å vad vi längtar efter att se er, ja mest minstingen faktiskt :), Juni frågar efter bebisen då och då, eiors bebi !!

I veckan har vi lite fullt upp men får se när vi kan komma loss...

Ha det fint &

Må så gott!!



Kram Johanna

2009-03-23 @ 00:14:08
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Anneli (Ali)

Jasså du, 3 år och 14 dagar...?

Jag som trodde att han fyller 3 år till sommaren. ;-)

2009-03-23 @ 15:14:54
URL: http://alila.blogg.se/
Postat av: Mette

Åhhhh så fina layouter! Du är ju bara så bra! :)

2009-03-24 @ 20:02:25
URL: http://mettka.blogg.se/
Postat av: Mette

Åhhhh så fina layouter! Du är ju bara så bra! :)

2009-03-24 @ 20:02:29
URL: http://mettka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0