2 kort & superglad

Jag tänkte passa på att blogga lite medans mina killar sover *ler*. Vi har en bra dag, med lek, matlagning, film och målning. Vi har så tråkigt väder så det får bli en innedag idag, det blåser galet mycket!

Jag är glad pga många saker...det är snart helg som bl.a. ska bestå av besök av min mamma och scrapbooking. Klubben Pysslarna har årsmöte + träff så lördagen är vigd till pyssel!!! Jiiipppiiii!!
Jag ska hålla tummarna för min man som springer Stockholm maraton på lördag och på söndag blir det eventuellt ett besök på IKEA.
Sedan har jag fått en nyhet som jag suger på ett tag till och det är den som gör mig extra superduper-glad!!

Jag ska passa på att visa två kort som jag gjort för en tid sedan. 
Ett kort gjorde jag till klubbens månadsutmaning och det andra till våra kära vänner R & E som fått en liten tös.  


Det var riktigt roligt att göra ett kort utan stämpel.


Ett rosa kort och jag gillar (som många andra) de fina små rosorna *ler*.

Vår "lille" son växer så det knakar, pratar och skrattar väldigt mycket.  

Så liten, så söt....


Blir lite stirrigt ibland...

Nu önskar jag Er alla en trevlig helg!!

Kram från mig,
Eivor/Ejja

Kommentarer
Postat av: Anneli

Passa på och njuuut! Tiden går så fort. Snart har du en 16-åring som har 45 i skor och kör moped. Min blivande 16-åring har precis passerat mina 177 cm över havet. L

Fina kort!

krAM och det låter som du kommer få en super duper helg!!

2009-05-28 @ 22:21:23
URL: http://anneli68a.blogg.se/
Postat av: johanna

Fina kort!!

Hoppas du hade det riktigt bra i helgen under träffen.

Vi hörs snart.



kram johanna

2009-05-31 @ 20:46:52
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Anna

Jisses villka blå ögon pojken har. Kommer att bli lika snygg som storebror tror jag minsann!!!:)

//kram

2009-06-04 @ 18:48:17
URL: http://kanelanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0