"picknick på stan"

Helgen har passerat och den har varit bra. Vi har fixat och städat i stugan, träffat vänner och varit på "picknick på stan" som Kevin kallade det.
Det var på söndag när vi inte hade så mycket att göra och bara ville ut från lägenheten som vi åkte till stan och tog en fika. Kevin fick själv välja vad han önskade och det var väl ingen överraskning att han tog både fikabröd och dricka i hans favoritfärg gul*ler*.

Att bananbakelsen nästan var lika stor som honom var bara roligt....




Skönt och roligt att bara åka in och fika och inte alltid måsta göra en massa ärenden också. Vi åkte hem mätta i magen och fortsatte ha en skön söndag.

På scrap-fronten har det varit lugnt ett par dagar, men nu är jag grymt sugen att sätta mig och pyssla lite.
Jag ska ta och fixa lite här hemma med fönster puts och tvätt och sedan hoppas att det finns en liten tid kvar att sitta en stund...vi får se...

Önskar Er alla en härlig dag!

Kram från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: johanna

Hoppas fönsterputsen gick bra, hehe...



Gott fika det där såg ut, nu blev jag sugen. Tur man ska på juntaträff ikväll haha =)



kram johanna

2009-05-26 @ 15:23:45
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Anna

Rackarns vad lilleman har blivit stor (och nu menar jag inte Peter) :)



Hoppas ni har det bra med lilla familjen, kramisar.

2009-05-27 @ 00:52:49
URL: http://kanelanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0