mina sommar favoriter

Passar på att visa en LO som jag scrappat för ett tag sedan, även den 
skickades till Pyssloteket DT ansökan.
Jag ville minnas tillbaka till sommaren och dokumentera de skor som används flitigt i stugan.

 Jag blev klar med mitt "måste" igår kväll, så nu har jag börjat sätta tänderna i nytt projekt.
Full av scrapping-energi ska jag försöka få ngt gjort om en liten stund när Philip ska sova middag *ler*.
Jag ska också försöka göra lite nytta i hemmet under dagen och ta en sväng till stan tror jag, hoppas jag hinner något av allt jag vill hinna med.

Trevlig dag!

Kram från mig,
Ejja


Kommentarer
Postat av: Pimmi

Vilken otroligt läcker lo. Härliga färger och snygga dekorationer. Kul ide att scrappa favoritskorna. Det ska jag haka på till mitt bom album. Lift-varning

Kram Emma

2009-11-12 @ 06:55:03
URL: http://pimmigumman-scraphorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0