Spillbitsrace

Kunde inte låta bli att bli inspirerad av SweScrapbook när de gick lös bland spillbitar. Jag tyckte det var riktigt roligt att "bara" använda bitar som fanns i min spillbits-pärm.

Så här blev min LO

Pernilla, Kevin & Bamse=en oslagbar trio

Har också gjort några Tack-kort till mamma, som hon ska skicka till de som var gulliga att uppvakta henne på hennes födelsedag.

Kort i all enkelhet...

Idag är det bara jag och Philip hemma. Kevin har åkt till mormor och morfar och Peter jobbar(förstås). Erkänner att det inte hänt mycket här idag, har lite influensa känningar. Jag hoppas att det snart går över...
Ska lägga mig och vila lite igen, hoppas att Philip sover en stund till.

Trevlig dag till Er alla.

Kram från mig,
Ejja



Kommentarer
Postat av: Johanna

Den LOn gillade jag verkligen!! Kul med lite annat, den blev så annolunda!

Och hej o hå vad du har legat i, så många kort oxå. Bra jobbat.

Hoppas att du kryar på dig och inte blir sämre.

kram till er!!

2009-10-08 @ 09:04:18
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Pilla

Men så fiiint raring! ler och blir varm som en sommardag



Riktigt rolig layout som knasigt nog inte alls känns för plottrig. Toppen för den med beslutsångest!

2009-10-08 @ 09:21:24
Postat av: Mette

Vilken härlig layout!!!!

Tack än en gång för att du vill använda min layout! Känner mig så hedrad! Ska bli skoj och se vad alla liftar! :)

2009-10-12 @ 21:12:49
URL: http://mettka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0