Världens bästa


Min svärfar är den bästa och mina söner har den bästa farfar de kan önska sig!
Han hjälper mig ibland med att lämna Kevin på dagis och jag erkänner att det underlättar mycket för mig. Jag och pojkarna får en bra morgon utan stress, jag slipper klä Philip precis när han har sovtid och jag kan dricka kaffe i lugn och ro...
Kevin tycker att det är JÄTTE roligt när farfar kommer på morgonen och när han får åka i"Nisse" (bilen) till dagis.
Tack farfar Lasse!!


Kram från mig,
Eivor/Ejja




Kommentarer
Postat av: Anna E

Grattis! Underbart med svärföräldrar som ställer upp när det kníper. De är GULD värda! Villken fin bild förrästen, släktskapet går inte att förneka ;)

/kram Anna

2009-09-19 @ 22:11:14
URL: http://kanelanna.blogspot.com
Postat av: Pilla

Inte bara tänka, utan sjunga ut beröm --> det "lärde" jag mig på kursen i fredags och jag ska banne mig ÖVA så det ryker så detta inlägg vill jag bara säga gjorde mig helt VARM, fantastisk bild på de fina männen i mitt liv... våra liv :-D

2009-09-28 @ 08:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0