LO: Skvaller

Igår när jag gick igenom vårt fotogalleri, för att få lite koll och struktur, "hittade" jag en LO som jag gjorde under scrapmässan i Piteå och inte visat här.

Det var en skisstävling där det skulle var med flera foton, en perfekt skiss för det foton jag hade kvar på Kevin och hans första besök hos frissan. Jag har ju scrappat om detta tillfälle tidigare, men det fanns som sagt fler foton och de vill jag inte bara ska ligga i en  låda...


Kevin och Ingela pratade och pratade, vet inte vem av dem som tyckte det var trevligast...

Kikar nu på slutet av Leila bakar och sen ska jag borsta tänderna.
Önskar Er en trevlig kväll!

Hej från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0