Ett litet kort...

...till en kvinna med stort hjärta!
Min älskade svägerska, mina barns faster, min mans syster har fyllt år och det bjöds på tårta av olika slag. Jammi!!!
Hade skapat ett litet kort till henne med för mig ovana färger. Svart stomme på kort har jag nog aldrig tidigare provat, gillar hur det blev.

Jag gjorde detta kort för ett par veckor sedan, till Scrapptorget,  men först nu har Pilla fått kortet. Hennes födelsedag var för en vecka sedan.




Pysslet ligger i vila, och det är väl ok. Känns kul att kunna visa ngt här på bloggen i alla fall.

Allt material kommer från kit från My scrapbook nook. Fantastiskt härliga kit som dimper ner i lådan, ett par gånger till.
****
Annars så arbetar jag och min 3e vecka har snart passerat!! Helt galet vad fort det går. Pojkarna saknar jag självklart på dagarna och jag försöker krama dem så mycket som möjligt på em och kvällen.

Philip har börjat och säga fler och fler ord och nu börjar vi ibland höra vad han menar *ler*.
Kevin har kommit in i ngt stim där han byter kläder flera gånger per dag, han ska själv välja vad han ska ha på sig. Ibland vill han inte ha det vi har tagit fram, men som tur var är han fortfarande liten så vi kan övertala honom de flesta gånger.
 Han frågar också ofta när han får börja "jobba"...han längtar efter sina kompisar. Som tröst kan vi säga att på måndag är det dags och då blir han glad.

pojkarna besöker Hägnan i Kyrkbyn




Peter är jätteduktig på att hitta på saker med pojkarna, så det är härligt att få höra det när jag kommer hem från jobbet vid middagsbordet.

Tack till Er alla som fortfarande besöker min lilla hållplats. Jag bloggar vidare...
Stor kram till Er!

Hej från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: A

Jag blir lite dyster när jag läser att pysslet ligger nere fortfarande...



Kram på dig!

2010-08-19 @ 22:29:08
Postat av: Johanna

Dina pojkar är så fina och goa!!

Precis som du =)



Kram från mej.

2010-08-19 @ 22:43:51
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Anna

Kul att se dig blogga igen. :)

Hoppas vi kan ses snart. Kramis!

2010-08-20 @ 13:17:37
URL: http://mammaanna.se
Postat av: Pilla

KÄRLEK för de raderna som träffade mitt i prick! Lekfullt och färglatt kort som står i mitt kök och förgyller!



PP tröjan har då fått ligga länge och mogna, typiskt faster och köpa huundra strl för stort bara för att det är snyggt och till pangpris! haha!

2010-08-24 @ 13:05:35
Postat av: Nutte

Coolt kort!

2010-08-24 @ 18:13:29
URL: http://nuttespyssel.blogspot.com
Postat av: Johanna

Heeej!

Du har nåt hos mig..........



Kram Johanna

2010-08-27 @ 22:18:57
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

Åååå vilket vackert kort du gjort!

2010-08-28 @ 10:27:11
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej kära vän! Hinner inte ens att ringa nuförtiden jag... säger bara, har mer än fullt upp tills läggdags ;) men klagar inte. Hör av mig när jag får en lucka, vill surra!



Kramar Johanna

2010-09-07 @ 22:06:16
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0