20101208



Så har vi fixat 3 uppstigningar och dagisfärder och vi börjar bli trötta hela familjen. Pojkarna är inte vana att väckas 6.45 för att stiga upp och bortsa tänder, klä på sig allt från kalsonger till vinteroverall, mössa och vantar nästan på en gång. Det är helt enkelt liiiite jobbigt...
Att allt kan ta så mycket tid kan jag själv tycka är helt fantastiskt, nästan 1 timme från att första tjocksockan börjas tas på, till de tryggt och säkert är på plats på dagis!!!

Stressen är total och jag rammlar in på jobbet ett par minuter försent, som alltid nu sista tiden. Önskar att jag fixar 7.55 på fredag när jag återigen har bilen *ler*.

Känner mig glad idag och det är härligt. Hade "lillejul" med kära vännerna J & A igår och oj, så jag saknat dem. Det var så länge sedan vi sågs, och det var så trevligt!! Efter en god middag blev det lite kaffe och choklad och sist men absolute inte tråkigast, gav vi varandra ett par paket.
En annan rolig sak är att ett par vänner snart är hemma i Luleå igen och det gör mig så glad!

Idag blir det nog inte mycket hos fam. Larsson. Pojkarna ska läggas tidigt och det ska nog jag och mannen också göra. KANSKE ska jag försöka få ihop ett lite album till Philip, med foton på familjen som han ska ha på dagis.
Foton ramlade förresten ner i brevinkastet igår och det var jättekul att kika på dem, jag är nöjd med framkallningen och det gör mig också glad.
För första gången på länge vill jag sätta mig ner och försöka scrappa ett lite, det blir ett lite enkelt häfte men det blir lagomt.

Önskar Er en trevlig dag!

Kram från mig,
Eivor/Ejja

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack själv för sist! Jättemysigt och gott =)



Ha en skön ledig helg nu.

Kramar Johanna

2010-12-10 @ 16:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0