Award!

Jag blev så glad när jag såg att jag fått en Award av 3 stycken gulliga tjejer, Sussi, Ali och Jonna.
Tusen tack, värmer i hjärtat!



Med awarden ingår det att jag ska kopiera den till min blogg och länka till personen som gett awarden till mig. Jag ska berätta 7 intressanta fakta om mig själv och välja 7 andra bloggar som jag vill ge awarden till och länka till deras bloggar. Sist men inte minst så lämnar jag en kommentar i deras bloggar om att de fått denna award.

Så, 7 intressanta fakta om mig:

* Jag börjar tyvärr ofta gråta om/när jag blir riktigt förbannad.
* Älskar scrapbooking
* Har INTE "gröna fingrar"
* Vill bli bättre på fotografera
* Har skräck för att krypa in i snökojor
* Stolt över att jag dök med tuber under semetern i Australien
* Oroar mig mycket om allt och alla

Själv vill jag ge en award till följande som ger mig inspiraion...
Mette, Leamon, Paradise, Annelie, Terese, Helene, Karin

Önskar Er alla en trevlig kväll!

/Ejja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0