DT layout & kort

Min tid som inspiratör hos Pyssloteket har ju lidit mot sitt slut och jag vill tacka Anna för förtroendet och den tiden. Jag skulle ha gjort detta inlägg tidigare, men som Ni alla vet har vi ju haft lite datorförlust och vissa saker har dragit ut på tiden...

Jag har skapat en LO av spillbitar som jag hade kvar, vill använda så mycket som möjligt av de fina saker som hon skickade mig.


Kevins första besök hos frisören dokumenterades...



Ett kort att skicka "bara för att" var tanken när jag skapade kortet nedan
 
Textstämpeln har jag lånat av Ali, den är sååå fin. Tack vännen!



En hälsning skrevs och kortet har skickats till kära vänner. Måste inte vara någon högtid för att  skicka ngt kort tycker jag.

På lördag är det dags för scrapträff i Skellefteå och jag med några vänner kommer att vara på plats! Nya väskan kommer att premiär packas och så hoppas jag att inspirationen infinner sig.

Önskar Er alla en trevlig dag!

Kram från mig,
Eivor


Kommentarer
Postat av: terese

tack! så glad jag blir!! jag kikar runt här inne bland alla dina fina skapelser!!

2010-02-03 @ 11:28:32
URL: http://skapar.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

Vilken söt lo du gjort! Fint med alla små fyrkanter av mönstrat papper =)

Å kortet är ljuvligt! Tack för awarden!!! skutt



Roligt med pysselträff! Är superavis på dig som får åka på sånt.

Det var länge sen jag var på något sånt nu..



Många kramar Petra

2010-02-03 @ 13:00:17
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Karin B

Jättesnygg layout!

2010-02-03 @ 20:19:49
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: Pilla

Så mysigt långhårig han var, en hockeyfrilla som gick att snurra många varv *minns och ler av tanken på sötnöten*



Vad fin text om snöflingan, fyndigt och fint Ejja!

2010-02-05 @ 14:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0