Kort: En flicka

För en tid sedan gjorde jag ett kort till min vän A-K som hon beställt till ett par bekanta som fått en liten flicka.
Jag gick lös bland rosa papper och annat i den söta färgen.



Idag är jag lite uttråkad, av olika anledningar har jag bara varit inne sista dagarna och nu är jag less. Jag ska ta en semla, lite kaffe och när Philip sover fm ska jag ta en dusch och så tror jag vi åker iväg efter lunch. Det lilla problem som kan sätta käppar i hjulen är kylan vi har idag... -20 så vi får se om det blir mildare.

Önskar Er alla en trevlig dag!

Kram från mig,
Eivor 



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej vännen!!

Vilket sockersött kort du har gjort! Supergulligt. Rosa & prickigt kan inte bli sötare än så.



Hoppas vi kan ses snart.

Kramar Johanna

2010-02-17 @ 20:41:47
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

Ett sött kort du gjort vännen!

Älskar ju rosa så detta är ett kort helt i min smak! =)



Tusen tack goaste du för dina söta ord inne hos mej!

De värmer verkligen i vinterkylan..även om vi bara har -4 här ;)



Ta hand om dej gumman..å din deppighet beror med största sannorlikhet på den jäkla snön..

för tusan, man kan ju knappt komma ut med vagnen liksom!

surar lite



Kramisar!!!

2010-02-17 @ 22:25:02
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0