LO: min man

Hos Skaparlusten har de haft en utmaning i form av en "skiss med knorr" och jag tyckte om skissen så jag gjorde en layout om min älskade man.
Jag tycker det passar bra att visa en LO på Peter idag för det är nämligen hans födelsedag idag!!
GRATTIS ÄLSKLING!!


Papprerna October Afternoon är underbara att scrappa med. Färgerna är så härliga och har verkligen fallit mig i smaken, roliga att arbeta med.


en liten rosett skadar väl aldrig?


utklippta dekorationen

Nu ska jag och lille Philip käka lunch sedan är det en sväng på stan som gäller. En liten present ska inhandlas och sedan är det dags för dagis-hämtning, tårtbak, chokladbolls-rullning och tid för väntan på födelsedags"barnet".

Önskar Er alla en trevlig dag!

Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Pilla

Är födelsedagsbarnet hemma frågade jag när jag klev in hos er igår. - men det är ju inte jag som fyller år svarade K på den. jobbig sits att förklara att även vuxna kan ingå i den benämningen, jag gav upp! ;) skratt tack för myspysigt kalas!

2010-06-10 @ 16:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0