LO: socker chock!

Har tagit mig ro och tid de två senaste kvällarna och suttit vid min scraphörna. Har struntat i TV, telefon och lite datorn*ler*. Fantastiskt skönt att göra så! Jag brukar gå dit lite då och då umder dagarna, men det är nog färdigt det. Blir bättre när jag sitter på kvällarna, är mer fokuserad tror jag.

Jag har nu gjort en layout klar och det är till Scrapptorgets månadstävling. Det var dags att ta fram lila...en lagomt svår färg att scrappa med tycker jag. Jag ville utmana mig själv lite och hakade på den tävlingen.


Har INTE chalkat kanterna bara använt edge shaper...gillar hur det blev. Har sytt en rand på sidan med floss, lite trickigt men det funkar om man inte har så bråttom*ler*


Plockade fram knappar som jag inte använt på länge.


Satte boktsäverna lite på varandra, som en detalj men också för att titeln skulle rymmas.


Gjorde ett kuvert som jag stack ner bakom, det innehåller fler foton från samma tillfälle. Ville ha med alla, varför ska det ligga i en hög någon annanstans?

Vi har nedräkning här på Munkis denna vecka. Vi har räknat ner och imorgon kommer pappa Peter hem. Kevin vet att pappa kommer på "onsdag och 12an" som han säger.

Vi har äntligen lämnat sjukstugan och vi har ett friskt hem*ler*. Philip hostar lite, men han sover nu hela nätter igen och det är så underbart när jag ser att båda pojkarna är fulla med lek, bus och energi.

Nu har Philip sovit färdigt hör jag, så nu ska vi äta lite lunch.

Kram från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Päivi

Super härliga lo:n både denna och nedan inläggen!!! Kul att kika in här då och då :o)

2010-05-12 @ 13:13:32
URL: http://paivja.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

Jättefin lo! Underbara detaljer! <3



SJälv sitter jag här nu å får mej en sockerchock av chokladen jag äter ;)



Roligt att du utmanar dig själv! Jag skulle behöva utmana mig själv till att skapa i blått!



KRAAAAM

2010-05-13 @ 15:47:32
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej min vän!

Kan ni inte komma till oss nån dag i veckan?? Jag har det gode lugnt denna vecka. Hur har ni det?

Längtar efter er =)



Kram Johanna

2010-05-17 @ 10:52:16
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0