Vår...ja, känns som sommar!



Wow vilket väder vi har!!! Solen skiner och det är runt +20 grader! Barnen springer i t-shirt och shorts och jag springer efter med solhattar och kepsar...
Balkongen är ett härligt extra rum fram till mitt-på-dagen, då stängs dörren dit för det blir som ett växthus med grader upp till 35 (enligt grannen).

Vi försöker vara ute så mycket som möjlig och vi orkar. Killarna får sig en omgång av duschen DIREKT efter att skorna kastats av i hallen...gillar inte att ha sand ÖVERRALLT i lgn.

dammoln av sand


Philip älskar att skotta sand i en hink och sedan häller han det över sig...

Var hos min kära vän J igår, TACK! för att du finns. Ibland är det så skönt att träffa vänner som bara förstår, jag behöver inte förklara så mycket...

Våra barn lekte, grälade, blev sura, käkade lunch och Kevin kastade sönder en trädgårdsprydnad i gips hos deras granne, skulle kolla om det var sten. Undra hur han tänkte??

Idag ska Kevin ha en kompis som följer hem från dagis, spännande! Tänkte att vi ska käka mellanmål ute och så får de cykla och leka ute tills det är dags för middag. Vi bor på samma gård, så det är väldigt enkelt för pojkarna att hälsa på varandra. De leker jättebra tillsammans och det är jätte kul.

Önskar Er alla en trevlig dag!

Kram från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack själv! för att du finns =)

Roligt att ni ville komma och vara hos oss hela dagen =)

Ses snart igen.



Kram Johanna

2010-05-20 @ 09:26:16
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Pilla

Leendet må jag säga klär finungen, halleluja!

2010-05-20 @ 21:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0