Ett foto i månaden #4

Jag har inte slutat att fota den 22a varje månad *ler*. Det är bara att data-tiden inte varit prioriterad under påsken.
Den 22a april befann vi oss i stugan, UNDERBART!! Det har inte varit möjligt att tidigare år kratta innan 1a maj, men i år var det möjligt och självklart var det vår sysselsättning under fredagen.

Fotot för denna månad är på min älskade man Peter och på vår lilla sötis Philip.

Philip ville hjälpa till...kärran var lite stor, men lika glad var Philip för det. Inga bekymmer!

Kevin var på upptäcksfärd i lilla skogen bredvid (syns lite på fotot) och det finns också en liten bäck där som han tyckte var väldigt intressant. Det var nog ganska roligt och spännande att faktiskt fick gå själv och titta och göra lite som han ville. Vi var ju alldeles bredvid, men ändå inte...

Vi hade alla 4 en underbar dag, mycket frisk luft och spring i benen. Härligt!
Det känns så lyxigt att vi har vårt lilla paradis så nära, och det känns som om vi kommer att börja vara där/flytta ut tidigare i år. Längtar!!

Kram till Er alla från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Ali

Så härligt att kunna börja vara i stugan redan! Är lite avis...

Att inte enkelt kunna sätta sig i bilen och åka till stugen är nog enda nackdelen med att jag har min stuga i skärgården, men när jag väl är på plats är det förstås underbart...

Kram!

2011-04-27 @ 23:02:02
URL: http://alila.blogg.se/
Postat av: Andrea

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-05-07 @ 10:44:20
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0