Bild-dagbok 2011 - Mars

.... och mitt första alster för PionDesign!

 Papper som jag använt kommer från mitt första
DT-paket som innehöll underbara papper från "Minnenas Atelje".

Jag har gjort min 3e layout i utmaningen Bild-dagbok 2011. Nöjd att jag lyckats fixa 3 av 3!
I och med att jag hakat på Designats bild-dagbok, har jag också följt månadens måsten. Det var att man skulle sy på layouten och ha mer än 1 band. Sedan ska det ju också vara mycket journaling, och det blev det denna månad*ler*.
Jag har använt mig av veckans skiss nr.15 hos SweScrapbook.

Min Mars LO ser ut såhär:

Som bas har jag pappret "Anemon". Pappret har en fin kant, små prickar och blomrankor. De mönstrade papprerna är från "Ornament", jag har använt både baksida och framsida. Jag har skrivit min journaling på en vacker tag från "tagark".


Fjärilar som är utklippta från "Bårder" och så har jag fäst lite bling vid kanten. Här syns kanten på pappret, visst är det fint?!


Tre stycken band och så har jag sytt lite.
Jag har även sytt på det övre papprets övre kant och en liten bit på fotot (fast jag tänkte inte ha bild på allt...)


Utklippt blomranka som jag fäst på 3-D kuddar.

Detta var allt för idag. Nu ska jag strax gå och nanna kudden.

Kram från mig,
Eivor/Ejja



Kommentarer
Postat av: moma

Så vackert!!!

2011-04-14 @ 07:27:52
URL: http://monma.blogspot.com
Postat av: ScrapLinda

Den är underbar!! Tack för att du hänger med i utmaningen, snart finns du med i designats blogg. Stort grattis till att du blivit dt hos Pion med!!

2011-04-14 @ 13:29:37
URL: http://scraplinda.blogspot.com
Postat av: LillBlomman

Åh så söt! Jag har inte hunnit börja ännu. Kramar!

2011-04-15 @ 08:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0