LO: älskade barn

Scrapgalens månadstävling i Mars var att lifta ett av alla alster som de duktiga DT-tjejerna har gjort. Det var bara att välja fritt från bloggen och jag valde ett alster som Lillnettan skapat , alster nr 2 i inlägget jag länkat till. Tyckte det var fina detaljer med "taggigt" upptill och nertill, jag tyckte om hur fotot var placerat och detaljer.


Jag har länge velat göra vimplar,  men har inte hittat rätt tillfälle. Nu tyckte jag det passade och det var roligt att pirrla ihop dem*ler*
Har färgat in chipboarden med distress ink, funkade riktigt bra. Kul att "damma" av dem, det var länge sedan jag använt mig av dem.

Idag hämtas pojkarna av kära farfar och Gunilla. De är så gulliga och ställer alltid upp. Peter är på utbildning denna vecka och kommer hem först på fredag, så det är underbart att få lite hjälp med hämtning.

Önskar Er alla en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Linda - Pysselbus

Åhhh, var det du som gjort denna? Den är jättefin!! Kikade igenom alla bidragen imorse och gillade verkligen vimplarna och alla swirlar på din...



Kram

Linda

2011-04-05 @ 16:17:07
URL: http://pysselbus.blogspot.com
Postat av: Päivi

Ljuvlig!

2011-04-07 @ 13:29:36
URL: http://paivja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0