"vägrar le" - Pion Design

Min andra LO från scrapträffen är "vägrar le". Den är om att Kevin inte alltid gillar att bli fotad och att han blir less ibland när kameran är framme. Jag har scrappat med papper från mitt DT-paket från PionDesign, och papprena är från kollektionen Minnenas atelje.

På denna LO har jag använt de vackra papprerna Fågelsång, delar av Anemon och Ornament.
Jag har "ruggat" upp kanterna med edge shaper och chalkat dem.

 
Fjärilen är utklippt från Klippark, och blommorna från Anemon.


 Jag har gjort ett par egna blommor, för att få lite mer rätt färg. Har använt pappret Ornament till dem. Den ena syns, men den andra har jag faktiskt fäst en utklippt blomma på *ler*. Det blev en liten rolig 3D-effekt.


Här har jag använt mig av bokstäverna somvenkelt går att klippa ut från pappret Klippark. Jag har fäst dem på 3D-kuddar.


Tag från pappret Tagsark.

Önskar Er alla en trevlig helg och Valborg!!

Kram från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

En jättefin och harmonisk layout!

Härligt foto också!! ;)



Får passa på att önska en trevlig helg!



MÅNGA KRAMAR Petra

2011-04-29 @ 20:47:36
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Lene

Nydelig layout ! Elsker alle deltajene og oppsettet ditt!



Ha en flott helg !

2011-04-30 @ 10:58:36
URL: http://lenemors.blogspot.com
Postat av: Vibeke

Hei du:)



For en itrolig flott layout du har laget. Flott oppsett - og herlige lag:)

Ikke alltid like enkelt å ta disse bildene;)



Ha en fin tirsdag:)

Postat av: Moma

Å så vackra, så fina färger...

2011-05-18 @ 20:52:24
URL: http://monma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0