Vårt sommarlov

Ja, jag kan verkligen säga att jag och familjen har haft ett underbart sommarlov! Tyvärr var det på riktigt och tillbaka till verklighetens vardag idag. Barnen skulle till förskolan och mannen i huset till jobbet, jag har jobbat i 4 veckor nu så...

Men i alla fall, sommarlov (vi kallar det så när hela familjen är ledig tillsammans) har jag verkligen haft. Sommarlov från mycket, och tid till att tänka. Tid att förbättra saker och ting, reparera kantstötta "saker" och må gott och bra.
Vi har inte åkt någonstans denna sommar utan bara varit här och nu, tagit dagen ganska mycket som det kommit. Vi har bott i stugan, åkt till stan och sovit en natt för att ordnat med räkningar, handlat mat och tvättat. Sedan packat om och åkt tillbaka till vårt lilla paradis. Träffat vänner och familj, klippt pojkarna och firat midsommar, målat vår bastu och höjt sovbodan.
Vi har badat, fiskat, åkt till Önskeön där häxan bor (det kräver en bättre förklaring senare någon gång), haft picknick, grillat nästan varje middag och ätit den ute på altanen, firat vår älskade Kevins 5-års dag, plockat hallon och jordgubbar, haft vattenkrig. Firat min och Peters 4-åriga bröllopsdag. Vi har skrattat, gråtit , saknat och haft det galet skönt!!

Några foton från vårt sommarlov...
























Nu tar jag en liten kopp kaffe, och sedan blir det att nanna kudden och tacka för idag!

Kram från mig,
Eivor


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, för ett härligt sommarlov ni verkar haft. Ett sånt där som man kan leva på hela vintern.

Hoppas allt är väl och att ni har det bra nu när vardagen knackat på. Jag saknar dig och hoppas vi kan ses snart. KRAM!!

2011-08-12 @ 13:44:05
URL: http://mammaanna.se
Postat av: Ali

Fina bilder!!



Kramis!

2011-08-14 @ 21:17:09
URL: http://alila.blogg.se/
Postat av: Pilla

Mys med en hel uppsjö av foton! RegnROCKIGA bilden var störtskön :-*

2011-09-07 @ 15:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0