LO: En pojke - PionDesign

Den 13 mars 2009 kom han så till oss. Vår underbara prins, alldeles perfekt och efterlängtad.

Jag har inte fyllt i detaljerna om vår Philip, ska göra det...
Vår andra son, Kevins lillebror, såg världens ljus 13e mars och lyckan var total!! En liten pojke som luktade så fantastiskt gott och var vår. UNDERBART!!

De papper jag har använt kommer från PionDesign och kollektionen Till Far. De passar verkligen till pojkiga/killiga alster så jag är glad att de finns hos mig. Jag har dekorerat med lite blommor och bling, men ville hålla LOen ganska ren. Tycker att fotot som är det viktiga. Jag provade att använda Distress Stain och gjorde en "färg plupp", me like!!


Har inspirerats av Veckans Skiss w.46 hos Swescrapook.

Önskar Er alla en trevlig dag!

Kram från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: johanna

Åååå så liten!! Att de verkligen är sådär små, det kan man bara inte minnas!!! Söt som socker.

Kramar och GOD JUL

/Johanna

2011-12-22 @ 22:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0