38 dagar


Det blir inte lättare, bara konstigare och fortfarande overkligt. Det jag pratar om är att pappa inte finns hos oss mer...
Det gått en vecka sedan vi hade begravning för pappa. Det var en fin stund och det känns bra att han fått "sin" plats. Det är en fin kyrkogård, skog runt om och det passar perfekt. Pappa älskade skogen och därför känns platsen så rätt.

Fredag kommer att fortsätta i lugnets tecken. Efter jobbet blir det helt enkelt middag och sedan bara mys i soffan med mina killar.
Jag önskar Er alla en trevlig helg!

Kram från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Mette

Stor kram till dig...

2011-02-18 @ 19:06:25
URL: http://mettka.blogspot.com
Postat av: Johanna

Förstår att det är tungt och ledsamt!!

Styrkekramar i mängder!!!!!!!!!!



/Johanna

2011-02-18 @ 21:28:40
Postat av: Petra/Paradise

Massor av kramar till dig vännen!!!

<3



2011-02-19 @ 21:29:48
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0