"våra pojkar" - PionDesign

Har skapat en LO till SvenskScrapbookings månadstävling i juni, gillade skissen och kunde inte låta bli att vara med...*ler*. Papprerna jag använt kommer från PionDesign, och de är ju lika underbara att scrappa med som alltid.

Den är en layout om våra underbart fina pojkar.

Rosa ornament, Ros, Kollage och Bårder är papper som jag använt. De går i en härlig lila färg, och tona bra till varandra. Jag har klippt ut bokstäver, en fjäril och textremsor från Klippark.


Blommor och bling, metalldekoration och utklippta blommor (från pappret Ros).


Textremsor som får uttrycka det våra pojkar ger och betyder för mig.

Nu åker vi ut till stugan och stannar ett par dagar, vi hoppas förstås på bättre väder än det är idag (REGN) men vi har semester och det är såååå skönt!
Önskar Er alla härliga sommar dagar!

Kram från mig,
Eivor


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj såå fint!! Sötpojkar :)



Kram Johanna

2011-07-11 @ 00:27:44
Postat av: Mette

Vilken fin layout! Och vilket härligt foto! :)

2011-07-12 @ 20:32:40
URL: http://mettka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0