Alster till PionDesign

När PionDesign sökte DT så skulle man skapa 3 olika saker och däribland en layout. Jag skapade en layout i mjukt grönt, med de underbara papprerna från "sagan om våren".

"ille" - Philip klappar sig på magen och menar sig själv

Lite chalk, blommor, bling och spets är väldigt ofta med på mina layouter. Jag gillar dessa saker helt enket*ler*


Blommor....den vita har jag virkat och den passade riktigt bra här.


Artisan elements=me like

Så önskar jag Er en trevlig kväll. Nu ska jag packa lite, vi åker till kära bekanta i Umeå imorgon em. Det ska blir sååååå roligt.

Passar på att önska Er alla en trevlig helg också!

Kram från mig,
Ejja


Kommentarer
Postat av: Farfar och Gunilla

Ille som ville vara hos oss medans ni var borta.

Skratt.

Ha så tevligt och hälsa.

Kramar

2011-04-01 @ 08:42:17
Postat av: Petra/Paradise

VIlken jättefin layout!

Jag tycker det är bra att man scrappa om saker barnen säger eller gör när de är små.

Då blir de påminda om hur och vad de sa när de var små krabater ;)



älskar färgerna och dekorationerna!

Fin virkad blomma!! Den passade perfekt här :D



Många kramar och trevlig helg i UMEÅ!!



KRAMISAR

2011-04-01 @ 14:31:49
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Annsia

Fantastiskt fin LO! Grattis till DT-uppdraget!

2011-04-02 @ 16:57:47
URL: http://annsias.blogg.se/
Postat av: Elsa

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 03:59:28
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0