vår lilla städare...

Passade på att fota lille Philip när han idag gjorde det han tycker så mycket om...damsuga !! Han har fått en egen damsugare i julklapp, men det har varit på lagning hos pappa Peter så då fick han ta "den riktiga" en stund idag.
Nöjd och belåten körde han runt i hall och kök en stund.




Idag så har Kevin varit och hälsat på en kompis och jag, Peter och Philip tog en lång promenad. Härligt soligt väder men lite blåsigt.
Tyvärr så kan vi ha lite påhälsning av magsjuke-fen, Philip mage är inte riktigt stabil, hoppas natten är bra och så får vi se vad morgondagen visar.

Önskar Er alla en trevlig start på nästa vecka!

Kram från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Hoppas ni slipper magsjukan. Den är så otroligt tråkig, speciellt om de minsta får den..



Söt han är, med dammsugaren!! :D

Loke är också superglad i att dammsuga. Jag får liksom inte städa här hemma, det är hans jobb! ;)



KRAMISAR

2011-03-06 @ 22:37:15
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Ali

Vilken söt liten dammsugarkille! Undrar vid vilken ålder det där städintresset försvinner. Lukas gillar ju också att dammsuga, men jag vet få tonåringar som har det som intresse... ;-)



Kram och hej!

2011-03-07 @ 17:35:14
URL: http://alila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0