Growing up - PionDesign

Har skapat en LO till för PionDesign och med papper från kollektionen Minnenas atelje. Titeln har jag liftat från Willea. Den passade så perfekt till denna layout på Kevin som snart är 5 år och som jag tycker har blivit såååå stor.
LOen har fått lite lila-rosa detaljer, men det passar tycker. Papprerna är ju i blågråa toner, så det får vara det "killiga".


Ramen är helt underbar! Här har jag klippt ut den från pappret Fotoram och fäst den på dubbla 3D-kuddar för att verkligen få "upp" den. I ramen har jag använt pappret Ornaments båda sidor, tyvärr så syns den helgrå sidan inte så mycket, men den finns där underst.


Blommor & fjärilar utklippta från papprerna Fotoram och Klippark.




Bokstäver och textremsa är från Klipparket.


Tags utklippta från Tagsarket.

Det är verkligen ett nöje att få förmånen att skapa med dessa papper!! När jag har funderar på att göra och skapa med annat, så vips sitter jag med Pions papper framför mig i alla fall. Det är så roligt!

Det var allt för nu. Önskar Er en trevlig dag!

Hej från mig,
Ejja


Kommentarer
Postat av: Ali

Såå himla fint!!

Jag blir verkligen scrapsugen nu... Kan man ta ledigt från jobbet av den anledningen, haha.

2011-05-04 @ 12:48:42
URL: http://alila.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

BEDÅRANDE!!

Älskar färgerna och detaljerna och ämnet du scrappar om.

För vissst går tiden fort och de blir bara större och större!



Tack för inspirationen gumman!

KRAM Petra

2011-05-05 @ 11:18:27
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: LillBlomman

Åh så fin! Så skoj att se vad alla gör med ramen! Du har fått dit många fina detaljer och jättefint foto! Kram!

2011-05-06 @ 08:38:43
Postat av: cia

Jättevackert!

Gillar hur blomhörnet blev med blommorna i papperet samt ditsatta blommor blandat. Och så ramen såklart. /Cia

2011-05-07 @ 19:17:03
URL: http://ciascrap.blogspot.com
Postat av: Päivi

Så otroligt vacker layout!



Ha det bäst!

Hälsningar från en Pysslarna vän ;o)

2011-05-14 @ 21:35:21
URL: http://paivja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0