Nya papper från PionDesign

Vill berätta att PionDesign nu har släppt 6 nya papper som finns i butiken nu. De är jättejätte fina och tonar perfekt till kollektionerna Minnenas Atelje och Sagan om Våren.





Kika in hos PionDesign och se de andra underbara papprerna!! De är i så fina färger.

Idag springer Peter Stadsmaran och jag och pojkarna ska förstås titta på och heja. Sedan blir det att åka iväg och köpa lite blommor och blomjord som senare ska planteras i stugan.

Ska försöka få lite pysseltid ikväll eller senare i helgen, det är ju CC bl.a hos Pysslarna denna helg. Sedan har jag andra alster som ligger och ska få en sist hand-på-läggning för att bli klara så jag någon gång kan visa ngt nytt här *ler*. Att de nya papprerna från PionDesign ligger på köksborden och väntar att bli scrappade med gör ju att pyssel suget bara är ännu större!!

Önskar Er alla en trevlig dag!

Kram från mig,
Ejja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0