Kort: Grattis - PionDesign

PionDesigns kollektion I väntan på tomten II har så många fina papper, här tänkte jag visa ett lite killigt kort i härligt ljus blått.
Kortet är ett "kuvert-kort" som jag hämtat från min duktiga DT-kollega Anne. Gillade hur man med ett papper får så roligt kort, användbart kort. D
Pappret som jag använt är Stjärnhimmel, det är så vackert!!

Tagen med pojken från pappret Tagark - Minnenas atelje, "frimärket" är från Klippark - I väntan på tomten II, de är fästa på en större tag från pappret Tagark i samma serie. Vimpeln och de utklippta bokstäverna är från Tagark - Minnenas Altelje.
***

Tag som sticker upp kommer från Tagark - I väntan på tomten, jag har fäst den på carstock för att få lite tjockare och lite stabilare.


Baksidan har jag dekorerat med ett blommigtband och sedan en remsa från pappret Bårder - I väntan på tomten.


Tagen som är som ett vykort kommer från Tagark - I väntan på tomten.
***






Det var allt för denna gång *ler*.

Stor kram från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0