LO: Måla med vattenfärg - PionDesign

Jag har scrappat ytterligare en sida med underbara Minnenas Atelje. Jag tycker så mycket om dem, de funkar så bra till pojkiga layouter. Mönstrerna och färgerna faller mig i smaken och många av papprerna har en fin inramning, det tycker jag väldigt mycket om.


Jag har använt mig av fina pappret Fågelsång, både fram och baksida. Jag har också använt mig av Anemon och Kollage. Jag rotade bland mina knappar och använde ett par stycken, några blommor och bling har jag också dekorerat med.
Har fäst en spets på den vänstra sidan, och bakom/under den och fotona, har jag ”gömt” ytterligare foton som tagits vid samma tillfälle. Har bara knytt ett band runt dem, och den sticker fram bakom spetsen. Den är också vit och smal, så tyvärr syns den inte…


Visst är det vackert detta papper?! Här syns också lite av spetsen jag har använt mig av i kanten.


Jag har ruggat upp kanterna, sedan distressat och chalkat dem.

Trevlig dag önskar jag Er alla kära besökare!

Hej från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Dundrans fint!!!! <3



kramis

2011-09-12 @ 09:30:44
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0