LO: Blyg - Pion Design

De är de underbaraste papper att arbeta med!! Jag menar Pion Designs papper och i detta fall kollektionen Till Mor. Dessa papper har omfamnat mig och jag är så glad var gång jag sätter mig och scrappar.

Här har jag skapat en sida på vår son Kevin när han är lite blyg. Vi besökte min kusin och hennes söner och ett första besök hos någon är inte alltid så lätt... Kevin var väldigt blyg till att börja med.

Fast det är flera år sedan fotot togs, minns jag denna dag. Att jag nu när jag plockar fram fotot kan minnas dagen, samtalen och hur pojkarna lekte gör att jag blir otroligt glad över att jag "har" denna hobby! Det är verkligen en hobby som får mig att resa i tiden och jag får minnas så mycket underbart jag och min familj är med om. Det är helt enkelt helt underbart och väldigt, väldigt roligt!

Till denna layout har jag som inspiration haft skissen som Mijja ritat till Veckans Skiss. En alldeles perfekt skiss att inspireras av och tolka.

Jag har scrappat med papper från Till Mor - Gul pensé, Ranunkel och en tag från Tagark med journaling som jag har gömt lite. Jag har klippt ut blomrankor och fjärilar och fäst dem på 3D-kuddar. Sedan har jag gått lös och dekorerat sidan med massor av blommor och lite bling.





Önskar Er alla en trevlig kväll!

Hej och kram från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0