Systrar - Pion Design

Under en träff som Klubben Pysslarna hade nu i april, fick min vän Anneli välja ett foto som jag skulle scrappa*ler*. Det blev ett kort på mig och min syster och våra minstingar.
Jag inspirerades av skissen w.15  hos Swescrapbook.

Det var lite annorlunda att skapa en jul layout så här på vårkanten, men roligt ändå. Jag har skapat med papper från Pion Design - Väntan på tomten II. De är i så fint brun, med vackra mönster.


Önskar Er en trevlig dag!

Kram från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Blommig

Vilken supefin bild på er och Mycket fin LO!

KRAM

2012-04-25 @ 17:53:56
Postat av: Ali

Se så fin den blev!

Nästa gång väljer jag vilka papper du ska använda... :-D



Kram

/Anneli



2012-04-25 @ 20:27:35
URL: http://alila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0