Grattis på födelsedagen! - Pion Design

 
En kär vän har fyllt år 22 december och jag skapade ett litet kort till henne. Jag har använt mig av papper från Pion Design och underbara kollektionen Play Time. Kortet går i rött, rosa och vitt. Tjejigt och fine *ler*.
 Jag "dammade" av en gammal stämpel som jag blev glad av att använda. Det är roligt att dyka ner i lådorna och hitta gammla skatter. Blommor är det som får pryda mitt kort, äääälskar ju blommor...
Insidan är "klädd" med favorit papper och några tags.
 
Jag har med detta kort varit med i Lillblommans skisstävling för December. En fin skiss som jag ville vara med och tolka. Skissen ser Ni nedan...
 
Idag blir det lite pyssel med pepparkakshus (bättre sent än aldrig). Lite glögg och gissar lite spel eller film i soffan med grabbarna blir det oxå. Hela familjen väntar och längtar tills imorgon!!!
 
Kram från mig,
Eivor/Ejja
 

Kommentarer
Postat av: Ullis/LillBlomman

Åh så fint! Läckert med blommorna! Vad skoj att du ville vara med! Kram!

2012-12-25 @ 08:01:14
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

Underbart sött kort du gjort Eivor!
Älskar papprena och färgerna! <3

Hoppas du och familjen haft en toppenhärlig jul! :D

KRAAAM

2012-12-26 @ 22:49:52
URL: http://paradises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0