LO: Född i fiskarna - Pion Design

Jag fortsätter att scrappa sidor till Philips "första-års-album". Den här är det om hans stjärntecken, Fiskarna.

Jag har använt mig av papper från PionDesign och kollektionen Till Far. De papprerna är verkligen perfekta för pojkiga sidor, och det tycker jag förstås är roligt. Layouten går i blå-gått, beige och lite vitt. De papper jag har använt är Bårder, Riksdaler och Tagsark.



Bokstäverna har jag klippt ut från Minnenas Atelje - Tagsark och de har jag fäst på remsor som jag klippt från Riksdaler.


Önskar Er en trevlig dag!
Här hos oss försöker vi kurrera oss, sjukstuga har vi blivit. Nu har jag och Philip insjuknat...

Hej från mig,
Eivor


Kommentarer
Postat av: Linda citronlime

Jag tokgillar denna...sååå himla fin!

2012-02-20 @ 16:53:56
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: Ali

Så fin!!

Tror att jag apar efter idén och gör liknande sidor om L och S.



Ringde dig på jobbet idag och fick höra av L att du var sjuk...

Hoppas ni kryar på er snabbt!



Kram

2012-02-20 @ 22:42:04
URL: http://alila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0