LO: Högt upp i det blå - Pion Design

Idag  tänkte jag visa ett alster som jag skapat med papper från Pion Design och kollektionen Från Mitt Hjärta II. Jag har skapat en LO på mig och Peter när vi var i New York och där vi på detta fotot befinner oss högt upp i det blå... Empire State Building=Wow!!  Det vär en underbar känsla att vara där och vara där med mannen i mitt liv!

Jag har inspirerats av den skiss som var månadstävling i Januari hos Scrap-Perra.

Jag är så förtjust i dessa rost-röda papper, i allt från enfägat till rutigt, från randigt
till stilrena mönster i kanter och hörn.

De papper jag använt är Rosenröd, Fångande hjärtan, Bårder och Klippark.


Jag har sytt runt alla kanter, tycker det blir så fint. Sedan har jag knytit ett band rund
papprerna och dekorerat med blommor och blad.

Önskar Er en trevlig dag!

Kram från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Jånna

Så fin layout! Gillar detaljerna!

Förstår att det måste vara riktigt häftigt att få vara där, jag vill också åka till New York! :D

2012-02-17 @ 08:26:03
URL: http://jonnaspysselkarameller.blogspot.com
Postat av: AnnaB

Så vacker! Superfint med det knutna snöret!

2012-02-17 @ 10:39:56
URL: http://mymessyspot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0