LO: -neej - PionDesign

Ibland är det inte lätt att vara bröder...Här har jag scrappat en sida om när Philip vill vara med och leka med storebror Kevin, men där Kevin inte vill att han ska vara med för han tycker att lillebror bara förstör. Vad är bättre att hindra lillebror med än ett svärd?

Till denna layout har jag använt papper från Från Mitt Hjärta II - Valentinänglar, Förgätmigej och en liten journaling ruta från Klippark. Lite blommor får pryda mitt alser, och så har jag ruggat upp kanterna och färgat in dem med lite chalk.


Små, men vackra detaljer på varje papper gör dem så extra fina. Lager-på-lager blir så fint *ler*

Denna layout har jag skapat efter en skiss som var Januaris månadstäving hos Svensk Scrapbooking.

Hej från mig,
Eivor



Kommentarer
Postat av: Jånna

Oh, det där känner jag igen hemifrån med mina trollungar! :D Väldigt fin layout!

2012-02-17 @ 08:34:44
URL: http://jonnaspysselkarameller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0