LO: Stolt storKusin - Pion Design

En ljus layout kommer här...
Detta är mitt enda bidrag som jag lyckades scrappa till Scrapgalens CC. De hade väldigt många roliga och inspirerande tävlingar, men ibland blir det inte som jag tänkt. Sjukdom och trötthet tog timmarna på dygnen *ler*
Layouten handlar om hur stolt Kevin var när han blev "stor"kusin till älskade Milly!! Han höll henne så försiktigt och så ofta han fick.

Jag har använt mig av papper från Pion Design och kollektionen Från mitt hjärta II - Små Rosor och Valentineänglar. Fjärilar är utklippta från Bårder och tagen bakom fotot är från Klippark.


Jag har faktiskt provat gesso på denna, och det blev en rolig detalj. Kommer att prova mig fram fler gånger.


Jag har sytt en del på denna layout, runt papprernas kant och även fäst spetsen med en söm.

Önskar Er alla en trevlig dag!

Hej från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0