Kort: Värmeljuskort - PionDesign

Gjorde en liten nyårsgåva till en underbar och gullig granne som vi har.
Ett liten kort med plats för värmeljus.

Papprerna som jag använt kommer från PionDesign ock kollektinen Minnenas Atelje 6x6. De passade perfekt!
 Jag har använt mig av papprerna Ros & Rosenhav. Bilden på framsidan kommer från Mormors vind. Jag har dekorerat med en liten fjäril, lite bling och blommor och blad.


Har klippt ut en blomranka och fäst på 3D-kuddar.


Innuti har skrivit en hälsning på en tag från Minnenas Atelje - Tagark och på fickan har jag fäst "spillbiten" som blev när jag gjorde hålet på asken för ljusen. Tycker verkligen om det småblommiga pappret!


Baksidan är utan dekorationen, men jag visar det ändå. Det papper jag använt på fram och baksida är så vackert med blommorna i hörnen.

Önskar Er en fin dag!

Hej från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Å Herregud!! Vilket otroligt vackert värmeljuskort!!

Jag svimmar lite tror jag!

Älskar dessa otroligt läckra papper och så snyggt det blev med 3D-effekten i hörnet på framsidan!

Tycker det blir så personligt å fint när man sätter mottagarens namn på alstret! Tror det blir mer uppskattat då på något vis :)



Tack söta du för dina goa ord inne hos mej! glad



MÅ gott och god fortsättning på det ny året!

KRAM Petra

2012-01-03 @ 09:45:56
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Helene

Tack för söta kommentaren i min blogg!



Vilket fantastiskt vackert kort du gjort! Jag har aldrig gjort nåt värmeljuskort, men nångång kanske jag ger mig på det.... Du är så duktig!!!



Kram och ha en härlig fortsättning på året!

/Helene

2012-01-03 @ 14:59:17
URL: http://webmosterhelene.blogspot.com
Postat av: Ali

Det blev ju superfint ditt ljuskort!! Gissar att grannen blev jätteglad.



Tack igen för ikväll!

2012-01-03 @ 23:25:33
URL: http://alila.blogg.se/
Postat av: cattis

Vilket bedårande ljuskort! Har själv aldrig gjort någon men fick ett i julas av en vän! =)

2012-01-05 @ 14:52:48
URL: http://kathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0