LO: taninen uscha - Pion Design

Ett speciellt tillfälle var när Philips älskade kanin skulle tvättas första gången. Självklart skulle detta dokumenteras, så kameran åkte fram och så skrev jag ner bl.a vad Philip sa.. -"taninen uscha" (kaninen duschar). Jag har skrivit en journaling som berättar hela historian hur han bl.a satt en dryg ½ timme framför tvättmaskinen och väntade...

Layouten har jag skapat efter en skiss hos Swescrapbook, skiss w.2

De papper jag använt kommer från Pion Design - Från mitt hjärta II. Det är underbara Rosenröd, Fångade hjärtan, Klippark . Jag bara älskar dessa papper!!





Önskar Er en härlig dag!

Hej från mig,
Eivor


Kommentarer
Postat av: Christina

Åhh vilken gullig layout!!!

2012-02-08 @ 21:29:17
URL: http://scrapkammaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0