Nya papper från PionDesign - Från mitt hjärta II

Så har jag nöjet att meddela att PionDesign har släppt en ny papperskollektion, Från Mitt Hjärta II !! De är helt underbara! Papprerna är i mjuka färger, rosa, blå, gröna och bruna. Har Ni inte kikat på dem ännu så gå in hos PionDesign och gör det...





Sedan måste jag ju skriva om ngt som jag hållit för mig själv ett tag, eller inte skrivit här i alla fall*ler*. Jag har fått fortsatt förtroende av Jenny och Theresa att vara designer för dem och Pion Design ytterligare ett år. Jag är otroligt glad och stolt!!
Tack Jenny och Theresa!!
Kikar Ni in i bloggen så ser Ni också en liten bild på oss alla i teamet + Jenny och Theresa *ler*

Önskar Er alla en trevlig dag!

Kram från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: johanna

Hej o grattis!! Vad kul att du får fortsätta:)

Och vilket jättefint kort du gjort till grannen!! Hon måste ha blivit glad!

Undrar när vi 3 ska få till en date;-) ?



Kram Johanna

2012-01-09 @ 21:31:26
Postat av: Anonym

Hej o grattis!! Vad kul att du får fortsätta:)

Och vilket jättefint kort du gjort till grannen!! Hon måste ha blivit glad!

Undrar när vi 3 ska få till en date;-) ?



Kram Johanna

2012-01-09 @ 21:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0